Krimpen aan den IJssel,
‘Het belangrijkste is om de rust te bewaren’, begint hij. ‘Vijf jaar geleden was het nog crisis in de bouwsector, dat is nu volledig omgedraaid. Daardoor lijkt het af en toe hectisch en dan is rust bewaren belangrijk. Door alle drukte bestaat het risico dat je de focus verliest. Juist dan is het zaak elkaar scherp te houden en stabiel te blijven. Dat kan alleen met goede medewerkers en die hebben we. SRS investeert liever in loyaal personeel dan in kwantiteit. Dan weet je wat je aan je medewerkers hebt en dat ze niet zomaar weggaan wanneer er elders meer geld wordt geboden. Loyaliteit loont.’
Vertrouwde opdrachtgevers
De rust en de solide organisatie die SRS nastreeft in het personeelsbeleid zijn kenmerkend voor de hele organisatie. Aantjes: ‘Ook met onze opdrachtgevers gaan wij voor continuïteit. Natuurlijk staan wij altijd open voor nieuwe klanten, maar onze bestaande opdrachtgevers en onze medewerkers staan op de eerste plek. We werken al jaren met vertrouwde opdrachtgevers en dat geeft zekerheid aan de ZZP-opdrachten.’
De klanten profiteren ook van deze investering in kwaliteit en duurzame relaties vertelt Aantjes: ‘Wanneer onze opdrachtgevers bellen, wil ik dat zij de juiste medewerkers krijgen. Je wilt hoe dan ook zorg dragen voor kwaliteit. Dat is wat ze van ons gewend zijn en ook verwachten. Voor de komende jaren lijken de kansen nu goed te zijn, maar je moet altijd kwaliteit blijven bieden. Daar gaat het om.’